(ver)nieuwbouw
S M

WELKOM

Hoe kunnen we zo goed mogelijke patiëntenzorg bieden? Die vraag staat voorop bij de (ver)nieuwbouwplannen.

De nieuwbouw vormt het hart van het ziekenhuis met de zogenaamde hotfloor. Die bevat hoogtechnologische voorzieningen als operatiekamers, Intensive Care, Eerste Hart Hulp, hartbewaking en een spoedplein.
Door renovatie zullen bestaande gebouwen weer helemaal aan de eisen van de tijd voldoen. In deze gebouwen vindt u de beddenkamers en de poliklinieken.

Een nieuwe entree en overzichtelijke binnenstraten verbinden de nieuw- en verbouw tot één geheel.
Op het omringende ziekenhuisterrein is ook het Zorghotel van De Zorggroep gevestigd.